Saturday 18 December 2010

Selamat Belajar Kepada Warga Baitul Munir



Alhamdulillah, segala urusan pendaftaran pengajian bagi ahli-ahli Baitul Munir telah selesai. Kini hanya tinggal untuk menyiapkan visa ahli Baitul Munir yang seramai 17 orang.

7 orang belajar di Jamiah Al-Iman, 3 orang di Jamiah Al-'Ulum Wa Teknologiya, 3 orang di Darul Qur'an Al-Khairiyyah, seorang budak kecik di Madrasah Nuroniah, 2 orang mustami' di Jamiah Al-Iman dan taiko kami (mudir Baitul Munir) tahun akhir di Jamiah Saba'.

Pelajar-pelajar Baitul Munir di Jamiah Al-Iman baru memulakan pengajian pada minggu ini di Kuliah Lughah, Mustawa 3. Pelajar-pelajar di Jamiah Al-'Ulum Wa Teknologiya telah masuk minggu pengajian yang ke 15, begitu juga dengan pelajar-pelajar Darul Qur'an Al-Khairiyyah.

Sekarang sudah sampai minggu-minggu terakhir untuk menyiapkan visa pelajar-pelajar Baitul Munir dan mandub-mandub Baitul Munir sedang bertungkus lumus membuat urusan untuk visa.

Oleh itu, kami ucapkan selamat belajar dan maju jaya dalam pelajaran masing-masing semoga menjadi Tolibil 'Ilmi yang berjaya di dunia dan akhirat dan menjadi pemuda harapan umat islam seluruh dunia, Insyaallah...

No comments:

Post a Comment